15 dingen die niemand vraagt tag

Hey! Ik besloot om vandaag weer een tag te doen. Na de vorige tag kwam ik erachter dat ik tags eigenlijk heel leuk vind om te beantwoorden, dus ja. Deze tag kwam ik laatst al bij enkele blogs tegen, en ik vond ‘m best wel bijzonder en grappig. Vandaar dat ik ‘m heb overgenomen!

  1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

90% van de tijd dicht. Als ze open staan, heb ik dat onbewust gedaan.

  1. Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?

Stiekem wel.. oeps. Je kan er nooit teveel van hebben, vind ik.

  1. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee. Zo rebels ben ik nou ook weer niet šŸ˜‰

tumblr_inline_mmwsc8qyvT1rxa69i

  1. Gebruik je to-do lijstjes?

Jaaa, heel vaak. Als ik ze niet gebruik gaat het niet goed komen.

  1. Heb je sproeten?

Een beetje, niet heel erg.

  1. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Vroeger heb ik dat wel eens gedaan, hahaha. Als we op vakantie gingen, bijvoorbeeld. Nu doe ik dat niet meer hoor šŸ˜‰

  1. Hoe groot is je bed?

1 meter breed, geloof ik. Ik ben te lui om het op te gaan meten.

  1. Ben je lui?

Volgens mij is deze al beantwoord door de vorige vraag..

  1. Is er iets waar je je aan irriteert?

Aan het feit dat 6 weken zomervakantie eigenlijk best kort is.

book-notebook-paper-pen-Favim.com-938112

  1. Kauw je op potloden en pennen?

Nee.

  1. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, hahaha. Ik ben absoluut nooit zo’n soort meisje geweest.

  1. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Jaaa! Ik kijk liever naar ‘real life’ films, maar tekenfilms vind ik ook altijd nog leuk.

  1. Tel je de treden als je de trap oploopt?

Nee.

tumblr_lia132fyWt1qehl3no1_500_large-2

  1. Dans je wel eens al er geen muziek te horen is?

Nee. Maar als er muziek te horen is, ga ik helemaal los.

  1. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Nee.. zou dat moeten? :p

Dat was de tag alweer! Wees vrij om hem over te nemen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om deze (bijzondere) vragen te beantwoorden šŸ˜‰

Liefs. X.

Geef een reactie

