hardlopen

Sinds ongeveer een jaar loop ik hard, en ik ben er helemaal weg van. Het liefst zou ik elke ochtend wel een rondje willen rennen. Ik kom door het rennen echt tot rust en denk even niet meer aan school, huiswerk, problemen, etc. En voor de rest van de dag kan ik echt merken dat m’n humeur een stuk beter is.

tumblr_luub09Dvne1r1wk8mo1_500_large

Nu snap ik dat er bepaalde mensen zijn die dit met opgetrokken wenkbrauwen zitten te lezen. Begrijpelijk. Niet iedereen vindt hardlopen zo fijn. Eenzijdig, hoor ik vaak. En dan zijn er natuurlijk de mensen die helemaal niet van sporten houden. Nu ben ik ook geen sport addict ofzo: naar de sportschool gaan vind ik verschrikkelijk. En ik heb ook zo m’n luie momenten. Maar hardlopen is echt mijn ding. Maar dat begrijpen jullie ondertussen waarschijnlijk wel 😉

c9z7qm-l-610x610-leggings-black-nike+free+run-nike-nike+running+leggings-just-fitness-workout+gym+leggins-workout+leggings-excercise-yoga+pants-running-new+years+resolution-lifestyle

Kleding

Ik hou van m’n Nike thights. Veruit m’n favoriet. Ze zijn misschien wat aan de prijzige kant, maar ik vind het het waard.

Ik draag eigenlijk altijd sportbeha’s van H&M, en daarvan zijn ook de tops die meestal draag.

M’n schoenen zijn ook Nikes. Ze bieden veel ondersteuning en ze rennen lekker licht. I love them. Vind ze hier online.

Get-your-Groove-on-with-MFSs-Banging-Music-Playlist-

Muziek

Ik kan niét rennen zonder muziek. Ik moet gewoon echt m’n oortjes bij hebben. Een paar keer heb ik zonder gerend, maar ik merk echt dat het dan minder goed gaat. Ik luister altijd naar verschillende afspeellijsten op Spotify. M’n favoriet is Fun WorkoutDit zijn echte mee-zing-nummers. Ik zing altijd mee (niet hardop hoor) en hierdoor vergeet je hoe moe je eigenlijk bent. Het geeft me ook lekker veel adrenaline!

Dit was m’n ‘verhaaltje’ alweer. Misschien dat ik nog wel vaker een stukje over hardlopen ga schrijven, maar dan over iets specifieks. Ik denk er nog over na. Ik ben trouwens echt aan het proberen om een beetje vooruit te werken qua blogposts, ik zou er echt graag elke dag een willen plaatsen. Ik ga het in ieder geval proberen!

Liefs. X.

Geef een reactie

