favo spotify afspeellijsten

Muziek luisteren is een van mijn favoriete bezigheden. Ik word er zo rustig en blij van. Nu vind ik Spotify echt een super app voor muziek, en ik ben dan heel blij dat ik eindelijk een Premium account heb. Natuurlijk heb ik al wat door sommige afspeellijsten gesnuffeld, én natuurlijk heb ik zo al mijn favorieten gevonden. Vandaag deel ik daarom mijn favo afspeellijsten met jullie!

f976a8f3bdb4d3326432ccb173ea20346126c60c

Lazy Sunday Music: zeker een aanrader. Zoals de titel al zegt, is dit echt perfect voor een lazy day. Je zult waarschijnlijk een paar onbekende nummers tegenkomen, maar ook de wat bekendere: de ‘rustige’ hits van het moment. Ik hou seriously echt van deze afspeellijst. Zo chill.

tumblr_m5l8ieO5qi1qcmrkno1_500

Als je echt van dé hits van het moment houdt, is dit zeker een aanrader. De Top of the morning afspeellijst. De lijst wordt vaak gerefresht, wat ik altijd zeer waardeer. Ik weet dat er mega veel afspeellijsten zijn die hits van het moment bevatten, maar deze blijft gewoon absoluut mijn favoriet. web-MadilynB03

Ik luister tegenwoordig vaak naar covers, en dan vooral naar Madilyn Bailey. Een Amerikaanse zangeres die dus eigenlijk alleen maar covers zingt. Maar ik vind haar stem geweldig. Soms vind ik een liedje allang niet meer leuk, maar door haar cover herontdek ik ‘m weer helemaal. Ik beluister dan ook vaak deze afspeellijst die veel van haar covers bevat.

Piano

En als ik dan écht tot rust wil komen, beluister ik deze afspeellijst. Alleen maar piano, piano en nog eens piano. Misschien is dit niet helemaal jouw ding, dat kan. Ik ben ook niet altijd in the mood om continu naar gepingel te luisteren. Maar na een drukke dag is dit echt heel chill, geloof me. Probeer het in ieder geval een keer uit! Deze 88 keys afspeelijst.

teen-party

Ik denk dat we allemaal wel eens een stevige boost nodig hebben. Ik los dat altijd op met deze Dance hits afspeellijst. Zet ‘m lekker hard, vergeet je problemen en dans erop los. Ik hou wel van die momenten 😉 Wedden dat je je meteen een stuk beter voelt? Dit waren 5 van mijn favoriete afspeellijsten op Spotify. Het zou me niet verbazen als dat volgende week alweer anders is, zo ben ik nu eenmaal. Maar probeer ze vooral uit! Het is het waard 🙂 Liefs. X. PS: Ik kan helaas niet de linkjes erbij zetten 😦 Maar als je gewoon de naam van de afspeellijst opzoekt (de vetgedrukte woorden) vind je ze sowieso ook wel.

Geef een reactie

