saturday’s breakfast

Hi! Eindelijk weekend! En dan maandag ook nog eens vrij. Heerlijk. Ik vind school echt niet super erg, maar soms verdienen we wel een extra dagje vrij. Ik schrijf dit nadat ik een super lekker ontbijtje heb gegeten. Ik heb mezelf even verwend, dus in plaats van m’n dagelijkse bakje yoghurt heb ik pannenkoekjes gebakken! En natuurlijk laat ik even zien hoe ik die gemaakt heb ๐Ÿ˜‰

tumblr_inline_mnqlq0fJjb1qz4rgp

Benodigdheden: 1 banaan – 2 eieren – kaneel – klein beetje bakpoeder – blauwe bessen – evt. stroop of honing

Prak de banaan met een vork helemaal fijn. Doe de geprakte banaan, eieren, kaneel en de bakpoeder in een kom en roer dit goed door elkaar. Als het nodig is kun je het ook nog even in de blender doen (maar niet te lang!). Dan is het beslag gemaakt en kun je aan het bakken! Als je wat mooie pannenkoekjes hebt gemaakt, voeg je wat blauwe bessen toe. Ander fruit kan natuurlijk ook maar ik raad blauwe bessen aan. Daarna kun je er ook nog wat stroop of honing overheen gieten, net wat je lekker vindt. Persoonlijk vind ik honing wat lekkerder. Is ook gezonder ๐Ÿ˜‰

En dat was het alweer. Ze zijn lekker, gezond en super simpel om te maken. Ideaal als ontbijt. Ik denk dat ik mezelf maar wat vaker ga verwennen…

Liefs. X.

Geef een reactie

