hema soft matt lipbalm

Vandaag review ik de ‘Hema soft matt lipbalms.’ Ik was positief verrast toen ik deze (een hele tijd geleden al) in de winkel zag liggen. Ik vind dit soort lipbalms namelijk altijd echt super mooi, omdat het heel veel kleur afgeeft en een heel groot effect heeft. Ik heb er daarom gelijk 2 gekocht: een koraalachtige kleur (06) en een dieprode (08).

hema_soft_matt_lipbalm17foto 2-1

Als eerst probeerde ik de 06. Ik vond deze van de buitenkant echt een mooie roze kleur hebben, koraalachtig, zoals ik al zei. Ik werd wel verrast toen ik hem op deed: hij steekt veel feller af dan ik had verwacht. Iets te fel, misschien. Maar ik hou nu eenmaal niet zo van die felroze lipsticks. Met donker haar kan het nog wel mooi staan, vind ik. Helaas ben ik blond. Alsnog vind ik het effect wel echt verbazingwekkend groot, wat ik heel fijn vind.

hema_soft_matt_lipbalm21 foto 3

Daarna testte ik de 08 uit. Wauw: wat een mooie kleur! Dieprood, vrij chique. Na een dun laagje geeft hij al een hele intense kleur af. Ik ben echt verliefd op deze lipbalm: echt eentje om vaker te gebruiken!

Conclusie: aanraders! En niet per sé deze kleuren natuurlijk. De andere waren ook heel erg mooi. Ze brengen snel en gemakkelijk aan, hebben een goede dekking en de kleuren zijn prachtig en mooi intens. Mat ook, wat ik persoonlijk ietsje meer waardeer dan glimmend.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden en dat ik jullie geholpen heb. Ik merk dat ik steeds enthousiaster wordt in het bloggen (ook al ben ik net begonnen) want ik heb nu al 2 blogposts achter elkaar geschreven, en ik heb echt zin om er nog meer te schrijven! 😉

Liefs. X

Geef een reactie

